Visos kategorijos
Verslui

Kaip pradėti naudotis Paysera POS virtualia kasa?

Kaip pradėti naudotis Paysera POS virtualia kasa?
Nusprendėte išbandyti Paysera POS, bet nežinote nuo ko pradėti? Paruošėme jums išsamias ir lengvai suprantamas instrukcijas, kurios padės greitai ir sklandžiai naudotis sistema. Taip pat aptarsime ir pagrindines funkcijas bei pasidalinsime patarimais, kaip jas optimaliai išnaudoti jūsų prekybos sėkmei užtikrinti.

1 žingsnis. Susisiekite su mumis arba užpildykite anketą

Norime pateisinti visus jūsų lūkesčius, todėl pirmas žingsnis – aptarti jūsų verslo poreikius ir ką jums galime pasiūlyti. Susisiekti su mumis galite jums patogiausiu būdu: parašykite mums el. paštu, paskambinkite arba užpildykite trumpą anketą ir mes patys susisieksime su jumis.

Jei jau tvirtai apsisprendėte pradėti naudotis Paysera POS ar išbandyti demo versiją, anketos pildyti nereikia. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda jums patogiausiu būdu.

Kai patvirtinsite, kad norite naudotis šia paslauga ir išsirinksite jums tinkantį planą, mūsų darbuotojas užfiksuos būtiną jūsų įmonės informaciją:

  1. jūsų vardą ir pavardę;
  2. įmonės pavadinimą;
  3. įmonės kodą (arba asmens kodą, jei vykdote individualią veiklą);
  4. jūsų prekybos taškus ir jų adresus;
  5. PVM mokėtojo kodą;
  6. kontaktinį el. pašto adresą ir telefono numerį.

2 žingsnis. Verifone kortelių terminalo užsakymas

Tam, kad galėtumėte pradėti naudotis Paysera POS, jums reikės vieno papildomo įrenginio – Verifone kortelių terminalo.

Gavę jūsų patvirtinimą ir reikiamą informaciją, siekdami taupyti jūsų laiką, mes patys susisieksime su Verifone dėl kortelių terminalo užsakymo.

Per ne ilgiau nei 2 darbo dienas, su jumis tiesiogiai susisieks Verifone – kartu galėsite aptarti savo poreikius, jūsų verslui tinkamiausias kortelių terminalo specifikacijas ir pasirašyti aptartas sąlygas atitinkančią sutartį.

Pasirašius sutartį, Verifone išsiųs jums kortelių terminalą, kuris jus turėtų pasiekti per 2–3 darbo dienas.

3 žingsnis. Paysera POS paskyros kūrimas

Kol laukiate Verifone kortelių terminalo, atlikite paskutinius veiksmus – susisiekite su mumis dėl Paysera POS paskyros kūrimo ir priskirkite Paysera kaip kasų administratorių savo VMI i.EKA posistemyje.

Nesirūpinkite dėl Paysera POS paskyros kūrimo – tuo pasirūpinsime mes. Jums atsiųsime visą būtiną informaciją bei išsamų praktinį gidą, kuris padės lengvai įsisavinti Paysera POS virtualios kasos sistemą.

Kitas žingsnis bus priskirti Paysera savo VMI i.EKA posistemyje. Atlikite šiuos veiksmus:

  1. Prisijunkite prie savo VMI paskyros.
  2. Pasirinkite atstovaujamą mokesčių mokėtoją.
  3. i.EKA skiltyje pasirinkite Įgaliotos aptarnavimo įmonės > +Įgalioti naują.
  4. Į paieškos laukelį įveskite UAB Paysera LT.
  5. Pasirinkite galiojimo datą – labai svarbu jos nepamiršti, todėl rekomenduojame užsirašyti, kad bet kada galėtumėte pasitikrinti.
  6. Pažymėkite, kad priskiriate Kvito duomenų peržiūra ir Kvito duomenų keitimas teises.
Kaip priskirti Payserą kaip kasų administratorių savo VMI i.EKA posistemyje?

Pridėję Paysera savo VMI i.EKA posistemyje, informuokite mūsų darbuotoją, su kuriuo bendravote, ir mes užbaigsime šį procesą.

4 žingsnis. Verifone kortelių terminalo susiejimas su Paysera POS

Paskutinė šio proceso dalis – susieti jūsų Verifone kortelių terminalą su Paysera POS. Jums tereikės susisiekti su mumis ir pateikti savo API raktą ir Naudotojo ID.

Sekite šias instrukcijas:

  1. Prisijunkite prie savo Verifone paskyros > API raktai (angl. API keys).
  2. Paspauskite mėlyną mygtuką Sukurti API raktą (angl. Create API key).
  3. Raktą nukopijuokite ir išsisaugokite.
  4. Paspauskite sugeneruotą raktą ir nukopijuokite Naudotojo ID (angl. User ID) > išsaugokite.

Štai ir viskas! Jau galite prisijungti prie Paysera POS, išbandyti funkcijas ir atlikti paruošiamuosius darbus.

Paysera POS funkcijos

Na o dabar pereikime prie praktinių aspektų. Kaip jau žinote, Paysera POS turi daugybę patogių funkcijų, tokių kaip nuolaidų pritaikymas, prekių grąžinimai, pardavimų ir prekių likučių sandėlyje stebėjimas, sąskaitų faktūrų išrašymas ir dar daugiau.

Aptarkime, kaip galite pasinaudoti kiekviena funkcija.

Kaip paruošti prekių sandėlius per Paysera POS?

  1. Prisijunkite prie savo Paysera POS paskyros.
  2. Kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Administravimas > Sistemos nustatymai.
  3. Pasirinkite Prekių likučių valdymas (Įjungti) > Naudoti sandėlius (Įjungti).
  4. Jei reikia daugiau sandėlių vietų, meniu dalyje pasirinkite Sandėliai ir papildomai pridėkite pavadinimus ir pagal poreikį adresus.
  5. Meniu skiltyje pasirinkite Produktai > Produktų judėjimas ir pasirinkite, į kurį sandėlį norėti pridėti konkrečias prekes.

Jei prekiaujate keliuose fiziniuose prekybos taškuose – kiekvienam galite susikurti atskirą sandėlį ir pasirinkti numatytąjį.

Kaip paruošti prekių sandėlius per Paysera POS virtualią kasą?

Kaip sukurti prekę ar paslaugą per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Produktai > dar kartą Produktai > Sukurti naują.
  2. Įveskite reikiamą informaciją, pasirinkite produkto tipą.
  3. Jei produktui reikės QR kodo, spauskite Prekės kodas ir jį sugeneruokite.
  4. Jei norite iškart pradėti produktą pardavinėti, pažymėkite Aktyvus.
  5. Įveskite likusią informaciją ir apačioje įveskite produkto sukūrimo datą (langelyje pavadinimu Sukurta). Tai jums padės sekti naujausius įvestus produktus.
  6. Spauskite Išsaugoti.
Kaip paruošti sukurti prekę per Paysera POS virtualią kasą?

Kaip sukurti prekių kategoriją per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Produktai > Kategorijos.
  2. Spauskite Sukurti naują ir užpildykite kategorijos informaciją.
  3. Tada pasirinkite produktus, kuriems norite priskirti naujai sukurtą kategoriją.

Kaip pritaikyti nuolaidą per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Administravimas > Nuolaidos > Sukurti naują.
  2. Įveskite pirkėjui matomą nuolaidos pavadinimą > pažymėkite Aktyvi, jei norite, kad nuolaida būtų matoma iškart.
  3. Nustatykite nuolaidos tipą (nuolaida eurais, procentinė nuolaida arba galutinė kaina) ir užpildykite Reikšmės skiltį, kuri atsispindės nuolaidos sumą.
  4. Jei reikia, pasirinkite vartotojų ir klientų grupes, kurioms bus taikoma nuolaida.
  5. Esant poreikiui, pažymėkite, kad nuolaidą pritaikysite visiems produktams ir visoms kategorijoms arba pasirinkite konkrečius produktus ir kategorijas.
  6. Nustatykite kitus jums reikalingus nustatymus.
Kaip pritaikyti nuolaidą per Paysera POS virtualią kasą?

Jei norite pritaikyti nuolaidą krepšelyje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Spauskite Kasa > į krepšelį pridėkite konkretų produktą / paslaugą.
  2. Krepšelyje pažymėkite varnelę prie produkto > spustelėkite nuolaidos laukelį ir pasirinkite nuolaidą.
  3. Įveskite nuolaidos sumą arba procentinę dalį, kurią norite pritaikyti.
  4. Patvirtinkite nuolaidą.
 

Jei norite pritaikyti nuolaidą konkrečiam produktui, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Spauskite Kasa, tada pasirinkite konkretų produktą.
  2. Įveskite kainą ir kainą su nuolaida.
  3. Spauskite Išsaugoti.

Kaip atlikti grąžinimus per Paysera POS?

  1. Meniu sąraše pasirinkite Užsakymai ir paspauskite konkretų užsakymą.
  2. Puslapio apačioje spauskite geltoną mygtuką Kurti grąžinimo užsakymą.
  3. Grąžinimo užsakyme (automatiškai pateksite į šį užsakymą) patvirtinkite grąžinimą ir pasirinkite būdą, kuriuo norite grąžinti pinigus.
  4. Jei grąžinimą atliksite per kasą, pasirinkite, kaip grąžinsite pinigus – grynais ar į kortelę. Tada grąžinimo krepšelyje patvirtinkite grąžinimą ir sistema atspausdins grąžinimo kvitą.
Kaip atlikti grąžinimus per Paysera POS virtualią kasą?

Kaip pasitikrinti fiskalines operacijas per Paysera POS?

  1. Kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Kasa ir po prekių krepšeliu spauskite Kasos aparatas.
  2. Čia galite į kasą įnešti arba išimti grynuosius pinigus arba uždaryti fiskalinę dieną (Z ataskaitos formavimas).
  3. Pasirinkite atitinkamą laikotarpį, kurio pardavimų kvitus ar kortelių operacijų ataskaitas norite patikrinti.
  4. Taip pat lango apačioje galite peržiūrėti visų dienų Z ataskaitas.

Ataskaitoje taip pat galite peržiūrėti bendrą pardavimų sumą, bendrą operacijų mokesčių sumą, grynųjų pinigų likutį, grynųjų pinigų įnešimo / išėmimo operacijas, mokėjimų sumas pagal atsiskaitymo būdus (grynais, kortele, kt.).

Pardavimų ataskaitas galite peržiūrėti sistemoje, jas atsisiųsti kaip .txt rinkmeną arba atsispausdinti.

Kaip pasitikrinti fiskalines operacijas per Paysera POS virtualią kasą?

Kaip pasitikrinti prekių likučių kiekį sandėlyje per Paysera POS?

  1. Prisijunkite prie savo Paysera POS paskyros.
  2. Spauskite Produktai > dar kartą Produktai > apačioje pamatysite likutį.

Jei sąrašas didelis, pasinaudokite paieška arba filtravimo parinktimi, kad greitai rastumėte konkrečią prekę ar prekių grupę.

Kaip išrašyti sąskaitą faktūrą per Paysera POS?

  1. Kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkite skiltį Užsakymai.
  2. Paspaudę pasirinktą užsakymą, pasirinkite Generuoti kreditinę SF.
  3. Po išrašymo galite peržiūrėti sąskaitą faktūrą ir, jei reikia, ją atsispausdinti arba išsiųsti klientui el. paštu.
Kaip išrašyti sąskaitą faktūrą per Paysera POS virtualią kasą?

Turite papildomų klausimų mums?

Paysera POS – šiuo metu pati naujausia Paysera paslauga, todėl neabejojame, kad jums gali kilti klausimų. Drąsiai kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir mes jums padėsime!

Susiję straipsniai

#
Verslui

Kas yra Paysera POS virtuali kasa ir kuo ji naudinga jūsų verslui?

Pamirškite apie visą sunkią kasos įrangą fiziniuose prekybos taškuose – mes jums siūlome patogesnę, lankstesnę ir jau daugelio pamėgtą Paysera POS virtualios kasos sistemą. Šiame blogo įraše sužinosite, kuo ypatinga Paysera POS virtuali kasa bei kokius planus ir privalumus siūlome jūsų verslui!

#
Verslui

Paysera ir jūsų verslas: kuo ši partnerystė naudinga jums?

Ar šiais laikais nors viena įmonė atsisakytų patikimo finansų partnerio? Kasdienių finansinių operacijų sklandumas gali nulemti jūsų verslo sėkmę ne tik jį išlaikant, bet ir užsiimant jo plėtra. Šiame blogo įraše aptarsime, kuo Paysera gali padėti jūsų verslui ir kodėl jau virš 13 000 e. parduotuvių pasirinko būtent mus.

#
Verslui

Kaip sukurti įmokų surinkimo projektą Paysera sistemoje?

Kiekvienai e. parduotuvei būtina turėti būdą, kaip surinkti mokėjimus, tiesa? Tikriausiai būtent dėl šios priežasties skaitote šį blogo įrašą. Įsitaisykite patogiai – viską išsamiai papasakosime! Perskaitę šį blogo įrašą, galėsite sukurti Paysera įmokų surinkimo projektą, sužinosite, kur rasti projekto ID ir slaptažodį, taip pat galėsite bendrinti teises su kitais Paysera naudotojais.