Kaip sukurti įmokų surinkimo projektą Paysera sistemoje?
Kaip sukurti įmokų surinkimo projektą?
Netrukus išsamiai papasakosime apie visą projekto sukūrimo procesą, tačiau pirmiausia norime paminėti keletą dalykų, kad visas procesas vyktų greitai ir sklandžiai.
- Norėdami suskurti įmokų surinkimo projektą, privalote turėti asmeninę arba įmonės Paysera paskyrą.
- Įmokų surinkimo projektą galite sukurti tik prisijungę prie savo paskyros per naršyklę.
- Prieš pateikdami projektą įsitikinkite, kad Paysera yra integruota į jūsų svetainę ir jūsų e. parduotuvė yra pasirengusi priimti klientų mokėjimus.
Jei jums patogiau vaizdinės instrukcijos, žiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Jei visgi toliau skaitote blogo įrašą – apžvelkime visus veiksmus!
1 veiksmas. Užsisakykite įmokų surinkimo internetu paslaugą
- Prisijunkite prie savo įmonės Paysera paskyros per naršyklę.
- Spauskite Nustatymai > Paskyros nustatymai > Paslaugų valdymas > Keisti.
- Pasirinkite Įmokų surinkimas internetu per e. bankininkystę ir kitas sistemas, spauskite Užsakyti.
2 veiksmas. Sukurkite savo projektą
Kai užsakėte visas jums aktualias paslaugas, atlikite šiuos veiksmus:
- Pasirinkite Projektai ir veiklos > Mano projektai ir spauskite Pridėti naują projektą.
Jei turite savo e. parduotuvę ir nesinaudojate jokia platforma, tuomet pažymėkite Projekto adresą įvesiu pats, suveskite informaciją ir paspauskite Pridėti.
Jei savo e. parduotuvėje naudojatės kita platforma, pavyzdžiui, Paysera Tickets, Shopify ar kita, tuomet pasirinkite Naudosiu platformą. Jums bus pateiktas platformų sąrašas, o pasirinkus reikiamą, naudojamas adresas bus įrašomas automatiškai. Atlikę šį veiksmą, spauskite Pridėti.
- Skiltyje Paslaugos aprašymas pasirinkite aprašymo kalbą, įveskite projekto pavadinimą ir trumpai aprašykite kokias paslaugas teikiate. Tai padeda mums suprasti, už ką tiksliai jūsų klientai moka.
Jei parduodate fizines prekes, veikiate kaip kelionių ar draudimo agentūra arba labdaringa organizacija, įrašykite prekių pristatymo ir pinigų grąžinimo sąlygas. Nesijaudinkite, jei ši informacija jau yra jūsų svetainėje – tiesiog įkelkite nuorodas.
Daugiau informacijos apie projekto aprašymą rasite mūsų svetainėje.
3 veiksmas. Užpildykite papildomą informaciją apie savo verslą ir pateikite peržiūrai
- Skiltyje Kontaktinė informacija įveskite savo kontaktinę informaciją. Šie kontaktai bus teikiami jūsų pirkėjams, kartu su apmokėjimo patvirtinimo laišku.
- Nukopijuokite savo projekto nuosavybės patvirtinimo kodą ir įklijuokite į savo svetainės <head></head> sritį. Tokiu būdu mes galėsime įsitikinti, jog svetainė tikrai priklauso jums. Daugiau informacijos apie internetinės svetainės nuosavybės patvirtinimą rasite mūsų svetainėje.
- Spauskite Išsaugoti projektą ir Pateikti peržiūrai. Jūsų pateiktą projektą peržiūrėsime per 1 darbo dieną. Kai projektą patvirtinsime, galėsite pradėti priimti įmokas!
4 veiksmas. Išbandykite Paysera Checkout demonstracinėje versijoje
Kad pamatytumėte, kaip viskas veikia, siūlome išbandyti Paysera Checkout demonstracinę versiją. Tai puikus būdas pamatyti visą procesą iš kliento perspektyvos.
Informaciją apie technines specifikacijas Paysera integravimui savo e. parduotuvėje rasite mūsų svetainėje.
5 veiksmas. Užbaikite integraciją
Liko atlikti vos kelis veiksmus.
Norint užbaigti integraciją jums reikės projekto ID ir slaptažodžio – jie būtini norint integruoti Paysera į jūsų svetainę.
Projekto ID matysite projektų sąraše, o slaptažodį rasite paspaudę Projekto nustatymai > Bendri projekto nustatymai.
Bendruosiuose projekto nustatymuose peržiūrėkite keletą pagrindinių punktų. Galite pasirinkti sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti savo e. parduotuvės mokėjimus, ir nuspręsti, ar norėtumėte tvarkyti pinigus skirtingomis valiutomis. Nepamirškite nurodyti savo el. pašto adreso, kad galėtume jus informuoti apie visus atnaujinimus.
Taip pat savo svetainėje galite pridėti Paysera saugumo ženklelį arba paramos mygtuką. Kai užpildysite visą norimą informaciją, paspauskite Išsaugoti.
Norite bendrinti teises su kitu Paysera naudotoju?
Jei norite kitam Paysera naudotojui suteikti teises valdyti ar peržiūrėti projektą, spauskite Projekto nustatymai, pasirinkite Administravimo teisės, įveskite asmens duomenis ir peržiūrėkite teises.
Taip pat užsukite į Projekto nustatymai, tada į Įmokų surinkimo paslaugos nustatymai. Čia galite aktyvuoti norimas funkcijas, pavyzdžiui, bandomuosius mokėjimus, el. pašto pranešimus po sėkmingų mokėjimų ir pasirinkti jūsų verslui tinkamiausius mokėjimo būdus bei šalis.
Viską galite pritaikyti savo poreikiams!
Kokius mokėjimus galima priimti per Paysera Checkout?
- Mokėjimo inicijavimo paslaugą (MIP);
- Bank Link;
- Visa, Mastercard, Maestro kredito ir debeto korteles;
- Individualius mokėjimus;
- Mokėjimus grynaisiais;
- Ir kitus mokėjimo būdus.
Ar Paysera galima integruoti į esamą e. komercijos platformą ar svetainę?
Žinoma! Žiūrėkite šio blogo įrašo dalį „Jei savo e. parduotuvėje naudojatės kita platforma“, ties 2 veiksmu.
Ar galiu klientams suteikti galimybę atsiskaityti dalimis?
Tikrai taip. Ne paslaptis, kad pirkėjai gali sudvejoti, kai pamato galutinę savo krepšelio sumą, tačiau pasiūlę jiems galimybę atsiskaityti dalimis tikrai galite išsaugoti potencialius klientus. Tai – laimėjimas tiek jums, tiek jūsų pirkėjams.
Taip pat savo klientams galite suteikti galimybę atsiskaityti ir lizingu. Tiesa, sąlygos tarp atsiskaitymo dalimis ir lizingo skiriasi.
Kažkas nepavyko? Visada jums padėsime.
Kartais atliekame įprastinę techninę priežiūrą, kad užtikrintume mūsų paslaugų saugumą ir kokybę, o tai gali laikinai paveikti tam tikras funkcijas, įskaitant įmokų surinkimo projektus. Pirmiausia apsilankykite mūsų veikimo būsenos puslapyje, kuriame pateikiame bet kokius techninius ar su paslaugomis susijusius nesklandumus realiuoju laiku.
Jei ten neradote sprendimo ar susiduriate su unikalia problema, mūsų klientų aptarnavimo komanda visada padės išspręsti problemas.