Visos kategorijos
Verslui

5 žingsniai, kaip pradėti verslą internetu

#
Nusprendėte pradėti internetinį verslą, tačiau nežinote, nuo ko pradėti, ypač kai internete yra gausybė įvairios informacijos? Šiame straipsnyje praktiniais patarimais pasidalins vienas iš Paysera įkūrėjų, elektroninės komercijos ekspertas ir E-commerce Talks pranešėjas Audrius Lučiūnas.

Apie Audrių Lučiūną

Jei iki šiol neteko girdėti apie Audrių Lučiūną, pateikiame keletą faktų apie jį ir priežastis, dėl kurių jo patarimai yra tiesiog neįkainojami. Andrius yra:

  • Paysera bendrasavininkas
  • Optikos tinklo Zinky ir internetinės parduotuvės gerilesiai.lt savininkas
  • Edukacinių seminarų E-commerce Talks pranešėjas
  • E. komercijos ekspertas, turintis daugiau kaip 15 metų patirtį

Šiandien Audrius jus supažindins su internetinio verslo, tiksliau – internetinės parduotuvės, kūrimo procesu.

Pradėkime!

1. Nustatykite savo verslo kryptį

Pradėkime viską nuo pradžių. Jei ketinate savo verslą vystyti bei plėtoti teisinga kryptimi, visų pirma turite žinoti, kokia tai kryptis.

Pirmiausia užduokime paprastą klausimą: ar ketinate pardavinėti savo sukurtus produktus (D2C – tiesioginė prekyba), ar kitų sukurtus produktus (B2C – verslas-vartotojui)??

Kai tik atsakysite į šį klausimą, galėsite atitinkamai sukurti konkrečių veiksmų strategiją:

  • Kurią platformą naudosite prekybai. Pavyzdžiui, Amazon, Shopify, o galbūt sukursite savo.
  • Kaip ketinate pristatyti produktą. Atsižvelkite į gaminio svorį, matmenis bei kitus svarbius veiksnius.
  • Kaip ketinate rinkti įmokas. Saugiausias ir patogiausias būdas – pasiūlyti įvairias mokėjimo priemones vienoje sistemoje. Ši paslauga dar vadinama įmokų surinkimu. Vienas iš tokių būdų – tai Paysera Checkout paslauga, kuria pasitiki daugiau nei 13 tūkst. el. parduotuvių!

2. Komunikacijos strategija ir pirmųjų pardavimų skatinimo strategija

Esate pasirengę pirmiesiems pardavimams? Nesijaudinkite, viskam savas laikas! Tačiau pirmiausia reikia sukurti komunikacijos strategiją, kuri atvestų klientus pas jus.

Jūsų verslo pozicionavimas

Pradėkime nuo to, kas padaro jūsų verslą kitokį ir unikalų. Pateikiame labai naudingą April Dunford modelį, kuris padės jums tai padaryti. Viskas, ko reikia, tai atsakyti į šiuos klausimus – visa tai ir yra jūsų verslo pranašumai!

#

Klientų demografija

Žinote savo vertę, puiku! Bet ar žinote, kam bus įdomu tai, ką galite pasiūlyti?

Skirstant klientus, naudinga sudaryti pirkėjo portretą pagal demografinius duomenis, tokius kaip lytis, amžius, gyvenamoji vieta, šeimyninė padėtis, darbo užmokestis ir disponuojamos pajamos.

Tačiau yra ir dar vienas kur kas svarbesnis veiksnys – tai jūsų klientų elgesys.

Idealiu atveju norėsite orientuotis į žmones, kurie turi tam tikrą problemą, žino, koks produktas ją išspręstų, ir tai, kad jūs turite būtent tai, ko jiems reikia. Tačiau šis klientų segmentas nėra didelis, ypač jei internetinę prekybą pradėjote visai neseniai.
Todėl žmonės, kurie turi problemą ir žino kaip ją išspręsti, bet nėra tikri, kokį produktą naudoti arba kur jį įsigyti, yra puiki pradžia. Šiuo atveju jūsų užduotis – įtaigiai paaiškinti, kodėl jūsų produktai yra geriausias sprendimas būtent jiems.

Pirmasis pirkinys

Pereiname prie dalies, kurios laukėte labiausiai – pirmojo pirkimo. Pirmiausia turite pašalinti pirmojo pirkimo baimę, o geriausias būdas tai padaryti yra... leisti potencialiems klientams išbandyti jūsų internetinę parduotuvę patiriant kuo mažiau rizikos.

Puikus būdas tai padaryti – pasiūlyti nemokamą pirmąjį mėginį arba konsultaciją.

3. Kainodaros strategija

Iš esmės svarbu laikytis dviejų taisyklių:

  1. Visada paaiškinkite, kodėl siūlote pigesnius ar brangesnius produktus už identiškus produktus, siūlomus kitur. Priešingu atveju jūsų klientai patys ras paaiškinimą, kuris greičiausiai bus neigiamas.
  2. Sutelkite dėmesį į vertės klientams didinimą, o ne į tai, kad taptumėte pigiausi rinkoje.

4. Padvigubinkite savo pajamas taikydami paprastą formulę

Pažvelkite į toliau pateiktą formulę.

#

Norint sparčiai augti, reikia pagerinti kiekvieną formulės veiksnį. Realiausias būdas tai pasiekti – kiekvieną iš jų padidinti 20 %.

Norint padidinti:

  • Potencialių pirkėjų skaičių – bendradarbiaukite su nuomonės formuotojais
  • Konversiją – išbandykite el. parduotuvę naudodami skirtingas naršykles, skirtingo dydžio ekranus, mobiliuosius telefonus ir kompiuterius. Kitaip tariant, pašalinkite visus techninius nesklandumus
  • Kainą – naudokite kryžminio pardavimo strategiją ir pasiūlykite daugiau nuolaidų
  • Kiekį – pasiūlykite lojalumo programas

5. Verslo plėtra

Vienu metu pardavinėti daug skirtingų produktų įvairiems klientų segmentams gali būti... chaotiška, ir tai labai greitai gali tapti pernelyg sudėtinga.

Siūlome geresnį būdą: pradėkite nuo vienos produktų kategorijos ir vieno produktų segmento. Kitaip tariant, pasirinkite vieną nišą ir užtikrinkite prekių kokybę.

Kai pelnysite klientų pasitikėjimą ir lojalumą, pradėkite siūlyti dar vieną produkto rūšį. Kai tik antrasis produktų tipas taps pažįstamas ir prekyba seksis gerai, pritaikykite pirmąją produktų kategoriją naujam klientų segmentui.

Taip neišleisite per daug pinigų vienu kartu ir bus lengviau viską prižiūrėti.

Plėtra į kitas šalis

Tarkime, kad naujasis jūsų klientų segmentas yra kitoje šalyje. Štai į ką turite atsižvelgti prieš imdamiesi tolimesnių veiksmų.

Kalbos barjeras. Kai kas mano, kad jei jų internetinė parduotuvė yra anglų kalba, ji puikiai veiks visur. Deja, yra šalių, kuriose anglų kalba nėra plačiai paplitusi, dėl to potencialūs pirkėjai gali pasirinkti tą patį produktą iš internetinės parduotuvės, kuri teikia prekes ir paslaugas jiems suprantama kalba. Nepamirškime, kad itin svarbu ir klientų aptarnavimas vietine kalba!

Pristatymas. Pristatymo procesas užsienyje daugeliui anksčiau sukeldavo tikrą galvos skausmą. Laimei, šiais laikais tai nesudaro itin didelio vargo, atvirkščiai – tai gana lengvai išsprendžiama problema. Galite naudotis 3PL (trečiosios šalies logistikos) paslaugomis. Tuomet vietos įmonė laiko jūsų produktus, juos išsiunčia, o kai kuriais atvejais net pristato. Tai gali gerokai pagreitinti visą procesą.

Kaip surinkti įmokas. Tam reikia atlikti tam tikrą tyrimą apie konkrečią šalį, tačiau daugumoje šalių pasirinkimas yra išties nemažas.

Kaip reklamuoti savo verslą. Dalykai, dėl kurių jūsų produktas yra unikalus vienoje šalyje, kitur gali būti įprastas ir visiems gerai žinomas, todėl svarbu sukurti strategiją, kaip pristatysite savo verslą ir kuo būsite unikalūs šalyje, kurioje norite plėtoti savo verslą.

Sekite ir sužinokite naujienas pirmieji

Tikimės, kad informacija, kaip pradėti internetinį verslą, jums buvo naudinga! Vystyti e. parduotuvę nėra lengva, tačiau, laimei, yra nemažai ekspertų, kurie noriai dalijasi savo žiniomis ir patirtimi.

Sekite mus socialiniuose tinkluose, nes ten rasite dar daugiau naudingos ir su e. prekyba susijusios informacijos!

Susiję straipsniai

#
Verslui

Paysera pristato e. prekybos seminarus

Jei prekiaujate internetinėje parduotuvėje, labai tikėtina, kad jums tenka gilintis į skirtingas sritis: socialinius tinklus, finansų valdymą ir daugelį kitų. Deja, laiko trūkumas tam trukdo. Mes puikiai suprantame šį iššūkį, todėl parengėme seriją nemokamų online seminarų E-commerce Talks, kur aptarsime viską, kas susiję su e. komercija.

#
Verslui

Kaip pasiruošti Juodojo penktadienio išpardavimams? 10 patarimų e. parduotuvėms

Tradiciškai Juodojo penktadienio išpardavimai internete ir fizinėse parduotuvėse prasideda rudens pabaigoje. 2021 metais išpardavimų penktadienis įvyks lapkričio 26 d., tačiau iš tiesų visas nuolaidų laikotarpis prasideda jau pirmosiomis lapkričio dienomis. Kadangi daugelyje šalių vis dar galioja griežti apribojimai fizinėms parduotuvėms, tikimasi, kad pagrindiniai Juodojo penktadienio išpardavimai ir šiais metais įvyks internete. Kaip elektroninių parduotuvių savininkai gali tuo pasinaudoti? Skaitykite mūsų patarimus.

#
Verslui

10+ rinkodaros patarimų e. parduotuvėms: kaip pateikti akcijas, padidinti pardavimus, bet nenusimauti kelnių?

Artėjant didžiausiam pardavimų ir pirkimų laikotarpiui, daugelis e-komercijos rinkos dalyvių suka galvą – kaip išsiskirti masinių nuolaidų jūroje, kaip pritraukti impulsyvius šventinio sezono pirkėjus ir paskatinti juos sugrįžti? Paysera bendraįkūrėjas ir 15+ metų e. komercija užsiimantis Audrius Lučiūnas dalinasi savo įžvalgomis ir patarimais e. prekybos rinkodaros srityje. Kiek iš jų jau žinojote? 👇