Visos kategorijos
Verslui

Kaip pritaikyti SEO taktikas skirtingoms e. parduotuvėms?

How to tailor SEO strategies for different e-shops?
Prekiaujate nišinėmis prekėmis? O gal jūsų e. parduotuvė – jau tarptautinė? SEO taktikos bus veiksmingos, jei bus pritaikytos konkrečiam jūsų e. parduotuvės tipui. Naudingais patarimais E-commerce Talks webinare pasidalino SEO ekspertas.

Plačiau apie SEO ir efektyvias taktikas

Šiame blogo įraše supažindinsime su SEO eksperto Edvino Pozniako patarimais, kuriais jis pasidalino E-commerce Talks webinare. Webinare pranešėjas papasakojo apie nuvertintas ir pervertintas SEO taktikas bei pasidalino patarimais, kaip pritaikyti šias taktikas skirtingoms e. parduotuvėms ir dar daugiau.

Jei norite išgirsti viską – webinaro įrašą rasite apačioje.

Na, o jei susidomėjote konkrečiomis SEO taktikomis skirtingoms e. parduotuvėms, kviečiame skaityti toliau.

Skirtingos e. parduotuvių kategorijos, kurias aptarsime

Yra daugybė būdų skirstyti e. parduotuves į skirtingas kategorijas: B2B ir B2C, dropshipping arba marketplace ir t. t. Šiuo atveju aptarsime 3 tipus:

  • bendrosios paskirties;
  • nišines;
  • tarptautines.

Bendrai tariant, SEO veiksmai bus panašūs, tačiau dėl skirtingų e. parduotuvių struktūrų, skirtingoms įmonėms vertėtų akcentuoti skirtingas dalis.

SEO strategijos bendrosios paskirties e. parduotuvėms

Šio tipo e. parduotuvės prekiauja labai plataus asortimento ir įvairių kategorijų populiariausiomis prekėmis.

Dažniausiai bendrosios paskirties e. parduotuvėms svarbu ir pasiteisina:

  • kategorijų optimizacija;
  • susitelkimas į ilgesnius raktažodžius pradžioje, vėliau pereinant prie populiariausių. Ši taktika teisingiausia dėl didelės konkurencijos;
  • didelis kokybiškų išorinių nuorodų kiekis į įvairius puslapius;
  • produktų optimizacija.
 

Darbas su bendrosios paskirties e. parduotuvėmis pasižymi:

  • didelėmis investicijomis;
  • daugybe netikėtumų su SEO ir ne tik, nes asortimentas turi kelis šimtus kategorijų ir gali keistis pagal sezonus bei skirtingas auditorijas;
  • nuolatiniu prioritetų perskirstymu dėl prekių aktualumo;
  • mažų techninių problemų ar pataisymų didele įtaka. Aktualu visiems, bet ypač šio tipo e. parduotuvėms, nes jos turi daug puslapių.
SEO strategies for general purpose e-commerce shops.

SEO strategijos nišinėms e. parduotuvėms

Nišinės e. parduotuvės prekiauja išskirtinėmis ir labai specifinėmis prekėmis, skirtomis ne didžiajai masei pirkėjų, o labai konkrečiam pirkėjų segmentui.

Dažniausiai nišinėms e. parduotuvėms svarbu ir pasiteisina:

  • tinklaraštis (angl. blog);
  • ilgesni raktažodžiai. Jei yra paklausa, ji irgi bus nišinė;
  • mažesnis, bet labai fokusuotas išorinių nuorodų kiekis. Tokių e. parduotuvių konkurentai taip pat turės mažiau nuorodų dėl nišinės struktūros;
  • produktų optimizacija.
 

Darbas su nišinėmis e. parduotuvėmis pasižymi:

  • sąlyginai mažesnėmis investicijomis;
  • aiškiais SEO prioritetais. Dėl mažesnio kategorijų kiekio lengviau pamatuoti puslapių veiksmingumą;
  • mažesne priklausomybe nuo techninės SEO dalies.
SEO strategies for niche e-commerce shops.

SEO strategijos tarptautinėms e. parduotuvėms

Tarptautinės e. parduotuvės prekiauja ne tik namų rinkoje, bet ir kitose šalyse, todėl itin aktuali bus lokalizacija ir geras rinkų supratimas.

Dažniausiai tarptautinėms e. parduotuvėms svarbu ir pasiteisina:

  • darbas su tinkama kalbų konfigūracija. Svarbu investuoti į kokybišką perėjimą į kitą kalbą ir pasirūpinti, kad Google teisingai indeksuotų svetainę;
  • investicijos į prekės ženklo stiprinimą kitose šalyse;
  • tinklaraštis kiekvienos kalbos versijai;
  • dedikuotas SEO įdirbis tai pačiai kategorijai skirtingomis kalbomis.

Darbas su tarptautinėmis e. parduotuvėmis pasižymi:

  • didelėmis investicijomis;
  • itin lėta pradžia kitose rinkose;
  • būtinybe derinti bendrus svetainės sprendimus, kad jie tiktų skirtingoms auditorijoms. Jei yra šablonas ir techniškai sunku pakeisti įvairius elementus – reikia ieškoti kompromiso, nes kategorijos ir straipsniai turi patenkinti skirtingų šalių vartotojų poreikius.
SEO strategies for international e-commerce shops.

Susiję straipsniai

#
Verslui

Nuvertintos ir pervertintos SEO taktikos pritraukiant pirkėjų į e. parduotuvę

Ieškote būdų iškelti savo e. parduotuvę į patį viršų Google paieškoje? Praktiniais patarimais apie atsiperkančias ir efektyvias SEO taktikas E-commerce Talks webinare pasidalino SEO ekspertas. Kviečiame įgyti naudingų žinių apie tai, ką vertina Google ir kaip tai galite pritaikyti savo verslui.

#
Verslui

Kaip sukurti įmokų surinkimo projektą Paysera sistemoje?

Kiekvienai e. parduotuvei būtina turėti būdą, kaip surinkti mokėjimus, tiesa? Tikriausiai būtent dėl šios priežasties skaitote šį blogo įrašą. Įsitaisykite patogiai – viską išsamiai papasakosime! Perskaitę šį blogo įrašą, galėsite sukurti Paysera įmokų surinkimo projektą, sužinosite, kur rasti projekto ID ir slaptažodį, taip pat galėsite bendrinti teises su kitais Paysera naudotojais.

#
Verslui

9 dirbtinio intelekto įrankiai e. komercijai

Kalbos apie dirbtinį intelektą skamba vis garsiau. Dabar pats palankiausias laikas išmokti juo naudotis ir aplenkti konkurentus. Dirbtinio intelekto įrankių daug, tad aptarkime konkrečius, kurie pagreitins jūsų e. parduotuvės procesus.