Visos kategorijos
Verslui

Įrankiai e. parduotuvės analizei ir optimizavimui

Tools for the optimisation an e-commerce store and for digital marketing
E. parduotuvės funkcionalumas turi tiesioginės įtakos jūsų pardavimams, tačiau visa tai reikalauja laiko ir priežiūros. Visko daryti rankiniu būdu visai nebūtinai, nes yra daugybė įrankių, kurie padės automatizuoti ir supaprastinti procesus, o jūs savo laiką galėsite nukreipti į verslo plėtrą.

Įvadinis žodis

Šiame blogo įraše aptarsime būtent e. parduotuvės analizei ir optimizavimui skirtus įrankius. Savo žiniomis E-commerce Talks webinare dalinosi Paysera bendrasavininkas ir e. komercijos ekspertas Audrius Lučiūnas. Pilną webinaro įrašą, kuriame sužinosite apie dar daugiau naudingų įrankių e. komercijai, rasite apačioje.

nibbler.insites.com – puslapio analizė

Nibbler.insites.com atlieka išsamią puslapio analizę. Štai keli pavyzdžiai, ką jis įvertina jūsų svetainėje:
  • Patogumą naudotis žmonėms su negalia
  • Naršymo patirties kokybę
  • Technologijų lygį – ar jos nėra pasenusios ir neveiksmingos

Taip pat galite paspausti ant konkretaus įvertinimo ir jį paanalizuoti. Tokiu būdu gausite išsamesnę įvertinimo analizę – ką darėte gerai, o ką būtų galima pagerinti.

nibbler.insites.com will perform a detailed analysis of the quality of the page

deadlinkchecker.com – neveikiančių nuorodų radėjas

Dažnai puslapyje pasitaikanti problema – neveikiančios nuorodos. Deadlinchecker leidžia jums tokias nuorodas aptikti ir jas išgaudyti, kad ir kurioje puslapio dalyje jos būtų pasislėpusios – meniu punktuose, produktų nuorodose ar tinklaraščiuose.

Įrankis – nemokamas.

deadlinkchecker.com will identify broken links on your website

make.com – integracija tarp sistemų

Norite automatizuoti e. parduotuvę, bet gąsdina techninė dalis?

Make.com leidžia atlikti programuotojo užduotis be programavimo darbų. Su šiuo įrankiu galite atlikti daugelį skirtingų integracijų tarp sistemų.

Štai pavyzdys, kaip tai veikia:
  1. Make.com iš vidinės duomenų bazės pasiima tam tikrus duomenis
  2. Pagal duomenis ištraukia informaciją apie klientus
  3. Informaciją konvertuoja į reikiamą formatą
  4. Pateikia duomenis Facebook, o Facebook pagal duomenis sukuria pasirinktinę auditoriją (angl. custom audience)

Jei nepavyko sėkmingai suformuoti pasirinktinės Facebook auditorijos – procesas sustabdomas ir jums išsiunčiamas pranešimas su prašymu peržiūrėti.

Šis darbas programuotojui užtruktų ne vieną dieną, tačiau su make.com sistema pakanka pasirinkti reikiamus parametrus.

Beje, make.com siūlo ir nemokamą planą!

make.com performs programming tasks on your behalf on the website

phantombuster.com – informacijos ištraukimas ir sujungimas

phantombuster.com veikia panašiai kaip ir make.com, tačiau jo specializacija – būtent socialiniai tinklai ir kiti šaltiniai – iš jų ištraukiama informacija, kurią galite panaudoti savo verslui.

Galimybių – daug, štai vienas iš pavyzdžių, kaip galima automatizuoti įvairius procesus.

Jei turite fizinę parduotuvę, per Google Maps susiraskite adresą ir pateikite jį šiam įrankiui – jis atitinkamai ras aplink adresą esančių įmonių telefono numerius ir el. pašto adresus. Tokiu būdu galite surinkti aplink save esančių įmonių duomenis ir pateikti jiems specialius pasiūlymus bei pakviesti užsukti pas jus.

Šiuo atveju verta paminėti, kad Lietuvoje galioja reklamos įstatymas ir GDPR, tad prieš naudodami pasitikrinkite, ar jus dominančiais veiksmais nepažeistumėte įstatymų.

phantombuster.com provides useful information for e-commerce

automa.site – naršyklės darbo automatizavimas

Jei norite patobulinti savo naršyklės darbą – šis įrankis kaip tik jums. Jums prireiks tik sudėlioti langelius, juos sujungti tarpusavyje ir tada nuspręsti, ką automa turėtų jūsų naršyklėje padaryti automatiniu būdu.

Apačioje pateikiamas pavyzdys, kaip iš Instagram įrašo komentarų išrenkami visi vartotojų vardai ir jų komentarai.

automa.site automates browser tasks

koongo.com – prekių valdymas prekyvietėse

Savo prekes galite pardavinėti ir per kitas prekyvietes, tokias kaip Amazon ir Ebay, tačiau jų priežiūra gali užtrukti.

koongo.com susieja jūsų e. parduotuvę su skirtingomis prekyvietėmis. Pavyzdžiui, jei savo e. parduotuvėje pakeičiate kainą, šis įrankis tos kainos pokyčius automatiškai pritaiko ir prekyvietėse.

koongo.com yra mokamas įrankis su galimybe nemokamai išbandyti 20 dienų.

koongo.com ensures that changes applied in your e-commerce store are automatically reflected in the marketplace

Susiję straipsniai

#
Verslui

Kaip išnaudoti socialinius tinklus e. parduotuvės pardavimams didinti?

Pamirškite sulėtėjusius pardavimų tempus – įvaldykite socialinius tinklus ir pardavimai pas jus ateis patys. Apie sėkmingą socialinių tinklų planavimą ir įgyvendimą jums papasakos ypatingas svečias – socialinių medijų marketingo ekspertas Darius Gerulis.

#
Verslui

5 žingsniai, kaip pradėti verslą internetu

Nusprendėte pradėti internetinį verslą, tačiau nežinote, nuo ko pradėti, ypač kai internete yra gausybė įvairios informacijos? Šiame straipsnyje praktiniais patarimais pasidalins vienas iš Paysera įkūrėjų, elektroninės komercijos ekspertas ir E-commerce Talks pranešėjas Audrius Lučiūnas.

#
Verslui

7 patarimai, kaip sumažinti pirkinių krepšelio atsisakymą e. parduotuvėje

Vienas iš elektroninės parduotuvės sėkmės garantų – mažas pirkinių krepšelio atsisakymo rodiklis (angl. abandonment rate). Pirkėjo apsigalvojimą paskutinę minutę gali lemti keli veiksniai, tarp kurių ir tinkamo apmokėjimo bei pristatymo nebuvimas. Gera žinia ta, kad tai yra sritys, kurias gali kontroliuoti pats pardavėjas. Šiame įraše apžvelgsime kelis praktinius patarimus, kaip sumažinti pirkinių krepšelio apleidimą.