Visos kategorijos
Paysera HQ

Paysera pristato naujus Visa kortelių dizainus!

#
Greičiausiai jau matėte naujus Visa kortelių dizainus. Juk jų nepastebėti beveik neįmanoma, kadangi naujieji dizainai yra išties išskirtiniai ir ryškūs! Tad kokią reikšmę ši naujovė turi mūsų prekės ženklo atnaujinimui ir kodėl nauji dizainai tokie svarbūs mūsų įmonės identitetui? Skaitykite toliau ir sužinosite!

Kaip buvo atnaujintas mūsų prekės ženklas praėjusiais metais?

2022 m. kovo mėnesį pranešėme apie ilgai lauktą Paysera prekės ženklo atnaujinimo procesą. Per šiuos metus pristatėme naują Paysera koloritą ir du logotipus – vieną skirtą Paysera, o kitą – vienam iš mūsų populiariausių produktų – Paysera Tickets.

O štai šių metų gruodį džiaugiamės galėdami pristatyti dar vieną mūsų pasiekimą, kuriuo be galo didžiuojamės – naujus Visa mokėjimo kortelių dizainus.

Kortelės dizainas, atspindintis mūsų naująjį vizualinį identitetą, regis, yra akivaizdus sprendimas, tačiau džiaugiamės galėdami pristatyti ne vieną, o net du naujus Visa kortelių dizainus, antrasis – su Ukrainos vėliava.

Trumpai papasakosime, kaip kilo idėja sukurti šiuos kortelių dizainus.

Visa kortelė, atspindinti Paysera vizualinį identitetą

Jūs tik pažiūrėkite!

Visa kortelėje puikiai atsispindi mūsų naujasis prekės ženklo dizainas, kuriame dera viskas, ką puoselėjame – du mėlynos ir žalios spalvos atspalviai simbolizuoja mūsų įmonės vertybes: pasitikėjimą, mąstymą į priekį, sąžiningumą, patirtį, inovacijas ir, žinoma, tvarumą bei klestėjimą.

Tikimės, kad mūsų klientai ne mažiau nei mes džiaugiasi turėdami kortelę su gyvu, ryškiu, moderniu ir originaliu dizainu!

#

Visa kortelė su Ukrainos vėliava

Kodėl Ukrainos vėliava yra tokia svarbi ir ką ji simbolizuoja?

Savaime suprantama, Paysera smerkia Rusijos pradėtą karą prieš Ukrainą. Tačiau žinome, kad vien žodžiais kažką pakeisti yra labai sunku, todėl būdami etišku ir atsakingu verslu, turinčiu darbuotojų iš Ukrainos ir teikiančiu paslaugas šios šalies gyventojams, jaučiame pareigą palaikyti ukrainiečius ir visuotines demokratines vertybes.

Žinoma, yra įvairių būdų teikti paramą, ir, kaip turbūt jau supratote, naujoji Visa kortelė su Ukrainos vėliava yra vienas iš jų.

Praėjusių metų pradžioje savo paramą išreiškėme:

  • Uždarydami Paysera sąskaitas visiems Rusijos piliečiams;
  • Stabdydami visus pervedimus iš ir į Rusiją;
  • Paysera Vilniaus biuro patalpose priimdami gyventi pabėgėlius iš Ukrainos, kurių dalis ten gyvena iki šiol, kadangi karas dar nesibaigė.
#

Pagalvokime apie aplinką

Tikimės, kad jums patiko naujieji Visa kortelių dizainai, ir visiškai suprantame, jei norite užsisakyti vieną iš jų jau dabar.

Tačiau norėtume paprašyti nepamiršti rūpintis aplinka ir tvarumu. Jei jūsų dabartinės Visa kortelės galiojimo laikas dar nesibaigė, būsime dėkingi, jei neskubėsite užsisakyti naujos.

Nesijaudinkite, naujų kortelių užteks visiems, ir jas galėsite įsigyti, kai ateis laikas!

Susiję straipsniai

#
Visuomene

Paysera pristato naująjį logotipą!

Šiandien, po 8-erių metų pertraukos, didžiuojamės galėdami pristatyti pirmąjį ir pagrindinį naujojo Paysera identiteto elementą – naują logotipą. Šis pakeitimas atspindi mūsų siekį pereiti prie superprogramėlės ir žymi naują įmonės pradžią – šviežesnį ir modernesnį įvaizdį, kuris kartu neša ir žinutę. Tai taip pat pirmasis iš daugelio kitų šiais ir ateinančiais metais suplanuotų prekės ženklo atnaujinimų.

#
Visuomene

Žemės diena: kaip mano įmonė gali būti draugiškesnė aplinkai?

Balandžio 22 d. visame pasaulyje minima Žemės diena. Todėl šia proga norime pasidalinti keliais paprastais patarimais, padėsiančiais įmonėms būti draugiškesnėmis aplinkai savo kasdieniame gyvenime, nepakliūnant į „žaliojo melo“ pinkles ir neišleidžiant milijonų įgyvendinant tvarumo planus. Paysera taip pat vadovaujasi šiais patarimais, nes esame įsitikinę, kad kalbant apie Žemę ir ekologiją, svarbi kiekviena smulkmena.

#
Paysera HQ

Paysera Tickets keičia savo logotipą!

Šių metų kovo mėnesį džiaugėmės galėdami su jumis pasidalinti naujuoju Paysera logotipu.Taip pat pažadėjome daugiau pokyčių ir naujienų apie mūsų identiteto pokyčius ir esame pasiruošę šį pažadą ištesėti. Pristatome dar vieną pasikeitusį logotipą, šįkart – Paysera valdomos renginių platformos Paysera Tickets. Skaitykite toliau apie Paysera Tickets prekės ženklo atsinaujinimą.