Paysera klientus anglų kalba nuo šiol aptarnaus visą parą
Lietuviško kapitalo Fintech bendrovė Paysera, surenkanti e. mokėjimus didžiojoje dalyje Baltijos šalių e. parduotuvių ir teikianti finansines paslaugas beveik visame pasaulyje, nuo kovo mėnesio klientus anglų kalba aptarnauja visą parą, 7 dienas per savaitę.
“Reaguojame į mūsų, kaip fintech bendrovės, klientų geografiją, kintančius įpročius ir kiekvieno kliento norą būti išgirstam bei sulaukti patarimo kaip įmanoma greičiau. Todėl nuo šiol klientai pagalbos anglų kalba sulauks visą parą - nepriklausomai, ar kreipsis telefonu, e. paštu ar per Chat langą mūsų puslapyje. Tikiu, kad galimybė kreiptis bet kuriuo paros metu padės palaikyti glaudesnį ryšį su daugeliu klientu, įskaitant ir tuos, kurių gimtoji kalba nėra anglų”, - sako Vytenis Morkūnas, Paysera LT generalinis direktorius.
Į skambučius, žinutes ir e. laiškus anglų kalba, priklausomai nuo užklausos pateikimo paros laiko, pasikeisdami atsako bendrovės konsultantai Vilniuje, Alytuje, Filipinuose, Kolumbijoje, Alžyre. Paysera, kuri apdoroja mokėjimus daugiau nei 12 000 e. parduotuvių, klientus aptarnauja iš viso 14 kalbų.
Verslo ir privačių klientų aptarnavimo laikas lietuvių kalba nekinta - klientai pagalbą lietuvių kalba ir toliau gali gauti darbo dienomis 8-22 val. ir savaitgaliais 8-20 val. Po darbo valandų, esant poreikiui, Lietuvos klientai irgi gali kreiptis konsultacijos anglų kalba arba sulaukti ryto, kol darbą pradės konsultantai lietuvių kalba.
Pastaraisiais metais fintech bendrovė daug dėmesio skiria plėtrai kitose valstybėse ir žemynuose. Per pastaruosius metus klientų laikomos lėšos elektroninių pinigų įstaigos sąskaitose išaugo nuo 200 mln. iki 290 mln. Eur. Apie 60% šios sumos sudarė ne Lietuvos rezidentų lėšos. 2020 m. įmonė kartu su vietos partneriais įkūrė Paysera įmones Ispanijoje, Ukrainoje, Kosove ir Albanijoje. Paysera tinklo įmonės taip pat veikia Baltijos šalyse, Bulgarijoje, Rumunijoje, o įmonė finansines paslaugas, kaip alternatyvą bankams, siūlo beveik visame pasaulyje.